سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
آرامش اند ریلکس
 
 
برتری دانشمند بر غیر او، مانند برتری پیامبر بر امتش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله] 
»» پشت پرده یک جنجال رسانه ای برلین- موضوع رسیدگی به پرونده یک مجرم

پشت پرده یک جنجال رسانه ای
برلین- موضوع رسیدگی به پرونده یک مجرم در دستگاه قضایی ایران و تصمیم گیری درباره وی این روزها دوباره بصورت عجیب و بی سابقه ای در دستور کار برخی افراد و گروه های به اصطلاح مدافع حقوق بشر در آلمان قرار گرفته است و رسانه های این کشور نیز جنجال سازی درمورد آن را در دستور کار دارند.
    1390/12/13 - 10:17

"یوسف ندرخانی" معلم 35ساله گیلانی متولد شهر رشت، بنا به اعلام مسوولان دادگستری این استان به اتهام ارتکاب به جرایم اخلاقی و امنیتی در سال 88 بازداشت شده و پرونده وی بعد از طی مراحل مختلف دادرسی منجر به صدور حکم گردیده است.

این متهم همچون سایر هم ردیفان خود در دستگاه قضایی ایران و بر اساس حقی که قانون جمهوری اسلامی برای وی قائل شده دارای وکیل است و از طریق وی نسبت به حکم صادره اعتراض کرده که با بررسی همین اعتراض، حکم صادره در مرجع بالاتر ( دیوانعالی کشور) نقض و باردیگر در دست بررسی دقیق تر قرار گرفته است.

صرفنظر از اینکه پرونده این فرد در چه مرحله ای است و چه سرانجامی خواهد داشت، این روزها شاهد تحرک عجیبی از طرف برخی افراد و گروه ها هستیم که با سوء استفاده از شرایط موجود در منطقه با اهدافی خاص پیگیر موضوع هستند.

طی دو هفته گذشته، دبیر کل حزب دمکرات مسیحی های آلمان و همچنین مسئول امور حقوق بشر دولت این کشور طی بیانیه های جداگانه ای با دخالت در یک موضوع داخلی، با طرح موضوع به زعم خودشان، "اعدام قریب الوقوع ندرخانی "، و با ادعای نقض قوانین بین المللی حقوقی و همچنین حقوق بشر در ایران، خواستار توقف اعدام و آزاد شدن سریع این مجرم شده اند.

در همین رابطه وزیر امورخارجه آلمان نیز با انتشار مطلبی در نشریه هفتگی سایت، در اقدامی شتابزده و بدون بررسی دقیق در مورد صحت و سقم موضوع، نسبت به این ادعای مطرح شده در کشورش طی روزهای اخیر واکنش نشان داده و خواستار آزادی این زندانی در ایران شده است.

" هرمان گروهه" دبیرکل حزب دمکرات مسیحی های آلمان که اهداف خاص خود را از دامن زدن به این موضوع دنبال می کند، همچنین روز پنجشنبه یک تجمع اعتراضی در مقابل سفارت ایران در برلین ترتیب داد که البته بعد از یک هفته تلاش تبلیغاتی، بیشتر از 20 نفر به آن پاسخ مثبت ندادند و در واقع خبرنگارانی که برای پوشش این به اصطلاح تجمع اعتراضی دعوت شده بودند از خود تجمع کنندگان بیشتر بودند.

سفیر جمهوری اسلامی دربرلین ،با ابراز تعجب از افزایش بی دلیل واکنش ها در آلمان نسبت به این موضوع داخلی،گفت: هیچ دلیل خاصی برای این جوسازی ها وجود ندارد و معلوم نیست که بر اساس چه اخبار و اطلاعاتی این بیانیه ها و اظهارات مطرح و منتشر می شود.

علیرضا شیخ عطار درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به اینکه هرگونه تحول در پرونده های مهم قضایی توسط سخنگوی قوه قضائیه اطلاع رسانی می شود ، اظهار داشت : حتما اهدافی پشت این اقدامات و طرح ادعاهای مربوط به موضوعات حقوق بشری از سوی برخی افراد و گروه ها نهفته است که باید مدنظر قرار گیرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه تاکنون برای تغییر دین در ایران برای هیچکس حکمی صادر نشده است ، افزود: هرحکمی که برای این مجرم زندانی در ایران صادر شود از طریق مرجع رسمی آن که قوه قضائیه است، اعلام خواهد شد.

درحالی بازی نخ نمای برخی افراد و گروه ها با همکاری بلندگوهای غرب و رژیم صهیونیستی برای اعمال فشار بر ایران این روزها افزایش یافته است که ملت هوشیار و انقلابی بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دشمنان نظام اسلامی ثابت کرد که درمورد این کشور و مردمش اشتباه می کنند.

شاید هم به این دلیل این روزها با دستاویز قرار گرفتن یک پرونده قضایی ،ادعای نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی دوباره درمیان مدعیان حقوق بشر بر سر زبانها افتاده که با ابتکار مسوولان و دیپلماسی فعال کشور،بحث از سرگیری مذاکرات هسته ای مطرح است و طرف های مذاکره با ایران نیز با علم به اینکه تحریم وفشارهای مختلف سودی برای آنها نداشته و چاره ای جز گفت و گو با ایران هسته ای ندارند، خود را برای از سرگیری "مذاکرات با دست پر آماده" می کنند.

این نکته را هم نباید از نظر دور داشت که در مقطعی خاص پرونده قضایی دیگری بصورتی تعجب انگیز در صدر اخبار رسانه های خارجی قرار گرفت ،موج محکومیت های رنگارنگ حقوق بشری به راه افتاد و بعد از مدتی که نادرست بودن ادعای مطرح شده به اثبات رسید، همه چیز به یکباره به ورطه فراموشی سپرده شد.

ناظران آگاه سیاسی در آلمان نیز معتقدند ،فعالیت های عجیب دبیرکل حزب دمکرات مسیحی های آلمان در دامن زدن به پرونده جدید هم جنبه تبلیغاتی داشته و با اهدافی خاص دنبال میشود.

این افراد با اشاره به حضور نزدیک به 27 میلیون کاتولیک درجنوب آلمان، می گویند این گروه بزرگ طرفدار حزب دمکرات مسیحی، نقش مهمی در ترکیب رای دهندگان سنتی به حزب حاکم آلمان ایفا می کنند که این روزها از سیاست های لیبرالیستی و اجتماعی دولت مرکل در اداره کشور سرخورده شده اند.

این سرخوردگی موجب شده تا سران این حزب از جمله " هرمان گروهه" با دستاویز قرار دادن موضوعات مذهبی و دینی ازجمله طرح ادعای مربوط به نقش دین و مذهب درصدور حکم اعدام برای یک مجرم زندانی در ایران، احساسات مذهبی این قشر بزرگ از جامعه آلمان را تحت تاثیر قرار داده و اینگونه نشان دهد که حافظ منافع مسیحیان درنقاط مختلف دنیا از جمله خاورمیانه است و از این راه، پتانسیل عظیم کاتولیک های جنوب آلمان را برای انتخابات آتی، حفظ کند.

در شرایطی که ایران تحت فشارهای ناشی از جوسازی آمریکا و همفکرانش درمورد برنامه صلح آمیز هسته ای قرار دارد، این افراد و گروه ها با انگیزه های حزبی و گروهی، با سوء استفاده از شرایط موجود و طرح ادعاهایی از این دست در زمینه حقوق بشر و قوانین بین المللی بدنبال دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود و حزبشان هستند.

این درحالی است که این گروه ها و به اصطلاح فعالان حقوق بشر، چشم خود را به مواردمتعدد نقض حقوق بشر بسته اند و با برخوردهایی کاملا متناقض فقط ادعاهای واهی درمورد ایران مطرح می کنند.

در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که به عنوان نمونه در کشور دوست آلمان،عربستان ، حتی به همراه داشتن کتاب انجیل و یا نشان دادن نماد مسیحیت ( صلیب) می تواند حکم اعدام بدنبال داشته باشد چه رسد به اینکه پیروان این آیین بخواهند فعالیتی در این کشور داشته باشند.

اما در ایرانی که پیروان همه ادیان الهی در پرداختن به امور مذهبی خود کاملا آزاد هستند و اقلیت های مذهبی در مجلس ایران نماینده دارند،هر از چندگاهی ادعای نقض حقوق بشر و فقدان آزادی ادیان مطرح میشود که سوال برانگیز و عجیب است.

اروپام** 1701
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80020066



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمود ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 11:37 صبح )

»» خانواده های شهدای ترور حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را ستود

خانواده های شهدای ترور حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را ستود
تهران-خانواده های شهدای ترور با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات تاکید کرد:این پیروزی نشان داد ملت سرافراز ایران بر خلاف تبلیغات مسموم ایادی استکبار، نه تنها از انقلاب و نظام اسلامی خود دلسرد نشده اند بلکه باشور و حرارتی انقلابی، آماده جانفشانی در راه آرمان های انقلابی هستند
    1390/12/13 - 10:17

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان ، در بخشی از این بیانیه آمده است:حاصل تلاش و مجاهدت همیشه پایدار ملت ایران، جز این هم نباید باشد؛ مجاهدتی که همواره و هر سال بیش از گذشته دشمنان قسم خورده کیان اسلامی و ایرانی ما را به تجاوز، تحریم و صدور قطعنامه تهدید می کنند اما نعره های استکباری شان ذره ای تردید در راه پر افتخار سی و سه ساله ایجاد نکرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: ملت ایران با حضور روز گذشته خود در انتخابات نشان داد حفظ اصول، احترام به خون شهدای مقدس نظام، پیروی از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای تداوم استقلال پایدار خود را بیش از هر چیز دیگری ارج می نهد؛ حتی اگر شرایط تحریم به اوج خود برسد و لشکر کشی استکبار برای جنگ با مردان و زنان این سرزمین آغاز شده باشد.

هابیلیان به نمایندگی از خانواده 17 هزار شهید ترور کشور این پیروزی بزرگ را به ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری و خانواده شهدای ترور کشور تبریک و تهنیت می گوید.

سیام*1580
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80020221



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمود ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 11:34 صبح )

»» منتخب حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان مشخص شد بوشهر- فرماندار دشتی

منتخب حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان مشخص شد
بوشهر- فرماندار دشتی مرکز حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان گفت: با پایان شمارش آرای، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی برای چهارمین بار توانست اعتماد مردم را برای ورود به خانه ملت جلب کند.
    1390/12/13 - 10:17

سید علی هاشمی شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در این حوزه انتخابیه از مجموع 86 هزارو 971 رای ماخوذه حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی با کسب 29 هزارو 990 رای نفر اول شد.

وی یادآورشد: همچنین عبدالصمد دولاح با 24 هزارو 103 رای ، غلامحسین پولادی با 19 هزارو 396 رای ، مشاالله قطب الدین با هفت هزارو 417 رای ، سید عبدالحمید لطیفی حسینی با دو هزارو 306 رای و غلامعلی زارعی با یکهزارو 686 رای به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

هاشمی اضافه کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو هزارو 65 رای باطله نیز به صندوق های اخذ رای این حوزه ریخته شد.

فرماندار دشتی ادامه داد: بیش از 90 درصد واجدین شرایط رای در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در انتخابات شرکت کرده اند.

وی اظهارداشت: نامزدها تا دو روز فرصت دارند در صورت اعتراض نسبت به نتیجه انتخابات شکایات خود را به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه تحویل دهند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون انتخابات فرمانداری نیز هفت روز فرصت دارد شکایت نامزدها را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

وی گفت: 129 شعبه اخذ رای در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان آرای مردم را جمع آوری کردند.

فرماندار دشتی یادآروشد: در این حوزه انتخابیه شش نامزد برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی باهم رقابت کردند.

حجت الاسلام محمد مهدی پورفاطمی برای چهارمین دوره متوالی است ( از مجلس ششم تاکنون ) که به عنوان نماینده حوزه انتخابیه دشتی وتنگستان به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.ک/3

7206/539
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80019935



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمود ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 11:31 صبح )

»» شرایط نامناسب هوا باعث کندی شمارش آرا می شود ایلام- استاندار ایل

شرایط نامناسب هوا باعث کندی شمارش آرا می شود
ایلام- استاندار ایلام گفت: با توجه به بارش سنگین برف و شرایط نامناسب هوا و تاخیر در انتقال صندوق ها از مناطق مختلف استان، پیش بینی می شود شمارش آرا با کندی انجام شود.
    1390/12/13 - 10:17

"مجتبی اعلایی" شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صندوق های اخذ رای باید از روستاها به بخش ها و سپس به فرمانداری ها منتقل شود.

وی ادامه داد: بارش سنگین برف بدون شک موجب کندی این عملیات خواهد شد و شمارش آرا نیز با تاخیر صورت می گیرد.

استاندار ایلام یادآور شد: نتیجه آرا پس از شمارش و جمع بندی برای آگاهی عمومی به صورت رسمی توسط مسوولان ستاد انتخابات استان اعلام می شود.

استان ایلام با دو حوزه انتخابیه سه کرسی نمایندگی در مجلس دارد.ک/3

7171/565
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80019626



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمود ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 11:28 صبح )

»» نماینده بافت، رابر و ارزوییه در مجلس نهم مشخص شد کرمان _ فرماندا

نماینده بافت، رابر و ارزوییه در مجلس نهم مشخص شد
کرمان _ فرماندار بافت گفت: "علیرضا منظری توکلی" با کسب 44 هزار و 318 رای از کل آرای ماخوذه نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوییه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
    1390/12/13 - 10:17

"محمدعلی بهروز" روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در این انتخابات دیگر نامزدها شامل "هدایت الله سلطانی نژاد" 18 هزار و 177 رای،

"رضا کوهستانی" 10 هزار و 720 رای، "حسن جهانشاهی" هشت هزار و 569 رای، "خداکرم امیر تیموری" 970 رای و "محمود شمسی کوشکی" نیز 870 رای کسب کردند.

فرماندار بافت تعداد کل آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوییه را نیز 83 هزار و 700 رای اعلام کرد.ک/3

7444/8154
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 80019841



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمود ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 11:25 صبح )

<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

یک میلیون و 166 هزار و 838/ آرای شمارش شده تا ساعت 14 تهران – ست
چه کسانی به دور دوم انتخابات راه یافتند؟ تهران- اسامی 21 حوزه ان
فریاد \با ایران نجنگید\ سخنرانی اوباما را قطع کرد نیویورک - سخنا
190 نماینده مجلس نهم شناخته شدند/ تداوم شمارش آرا در 23 حوزه انت
100 نماینده کنونی از راهیابی به مجلس نهم بازمانده اند تهران- نتا
نتایج آرای 11حوزه انتخابیه دیگر اعلام شد تهران - ستاد انتخابات ک
سخنی با بازماندگان \ بهارستان\ خدمت رسانی به مردم را در سایر عرص
70 درصد مردم کرمانشاه در انتخابات مجلس نهم شرکت کردند کرمانشاه-
نتایج قطعی چهار حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان اعلام شد زاهدان-
قدردانی رییس مجلس از حماسه آفرینی مردم در انتخابات تهران - رییس
میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم در خراسان رضوی بالاتر از
نتایج انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در گناباد اعلام شد
یک میلیون و 162 هزار و 331 / آرای شمارش شده تا ساعت 7 صبح یکشنبه
راهیابی منتخبان نهم، مجلس هشتم (2) تهران- اعلام نتایج آرای انتخا
نتایج 14 حوزه انتخابیه دیگر اعلام شد تهران - ستاد انتخابات کشور
[همه عناوین(73)][عناوین آرشیوشده]


190 نماینده مجلس نهم شناخته شدند/ تداوم شمارش آرا در 23 حوزه انت[2] . نتایج آرای 11حوزه انتخابیه دیگر اعلام شد تهران - ستاد انتخابات ک[2] . نتیجه انتخابات در 10 حوزه انتخابیه استان فارس اعلام شد شیراز- جا[2] . نتیجه انتخابات مجلس نهم در حوزه گناباد و بجستان مشخص شد گناباد _ . نمایندگان مجلس نهم در خراسان جنوبی مشخص شدند انتخابات - پرونده ا . نماینده بافت، رابر و ارزوییه در مجلس نهم مشخص شد کرمان _ فرماندا . نیر دقایقی بعد از این که تابش و جلالی به عنوان اولین منتخبان مج . یک میلیون و 162 هزار و 331 / آرای شمارش شده تا ساعت 7 صبح یکشنبه . یک میلیون و 22 هزار و 376 / آرای شمارش شده تا ساعت 20 تهران – ست . [ نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس نهم . [رویترز: انتخابات مجلس اقتدار رهبر ایران را افزایش می دهد] رویت . 100 نماینده کنونی از راهیابی به مجلس نهم بازمانده اند تهران- نتا . نتایج آرای 16 حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد تهران - جانشین رییس ستا . نتایج آرای 22 حوزه انتخابیه دیگر اعلام شد تهران - ستاد انتخابات . نتایج انتخابات مجلس نهم در هفت شهرستان گیلان اعلام شد رشت - جانش . نتایج انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در گناباد اعلام شد . نتایج انتخابات نهمین دوره مجلس در خوزستان . نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در . نتایج شمارش آرا انتخابات مجلس در خراسان جنوبی اعلام شد بیرجند _ . نتایج شمارش آرا انتخابات مجلس نهم در اسفراین مشخص شد بجنورد _ ست . نتایج شمارش آرا در حوزه تربت حیدریه، زاوه ومه ولات مشخص شد تربت . نتایج شمارش آرا در شیروان مشخص شد بجنورد _ ستاد انتخابات خراسان . نتایج قطعی چهار حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان اعلام شد زاهدان- . 30 نامزد اول حوزه انتخابیه تهران از آرای 708 صندوق راسخون : اسا . 52 درصد واجدان شرایط در استان تهران رای دادند/ کهکیلویه و بویراح . 70 درصد مردم کرمانشاه در انتخابات مجلس نهم شرکت کردند کرمانشاه- . 70 درصد واجدین شرایط در کرمان در انتخابات مجلس نهم شرکت کردند کر . 91 درصد شهروندان منوجانی در انتخابات شرکت کردند کرمان _ فرماندار . entekhabat90, آخرین نتایج قطعی انتخابات, احمدرضا دستغیب, احمدعلی . استاندار خراسان جنوبی از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد بیرجن . اعلام آمار نهایی مشارکت در انتخابات مجلس وزیر کشور ضمن تشکر از . اعلام آنلاین نتایج انتخابات/احمدی نژاد، ناطق نوری، کواکبیان، علی . بیش از 84 درصد از واجدین شرایط خراسان جنوبی در انتخابات شرکت کرد . پشت پرده یک جنجال رسانه ای برلین- موضوع رسیدگی به پرونده یک مجرم . تایج شمارش آرا انتخابات مجلس در خراسان جنوبی اعلام شد بیرجند _ ر . جابجایی رکورد مشارکت در انتخابات مجلس : افزایش 13 درصدی در کشور . جبهه پیروان خط امام و رهبری از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد ته . چه کسانی به دور دوم انتخابات راه یافتند؟ تهران- اسامی 21 حوزه ان . حبیب برومند از حوزه پارس آباد و بیله سوار به خانه ملت راه یافت پ . حجت‌الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند و درمیان شد ا . حضور بیش از 80 درصدی مردم گلستان در پای صندوق های رأی ا رئیس ستا . حماسه 12 اسفند، قدرت های استکباری را نا امیدتر از همیشه کرد تهرا . خانواده های شهدای ترور حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را ستود . راهیابی منتخبان نهم، مجلس هشتم (2) تهران- اعلام نتایج آرای انتخا . رییس ستاد انتخابات کشور نمایندگان منتخب مردم در 7حوزه انتخابیه ر . سخنی با بازماندگان ' بهارستان' خدمت رسانی به مردم را در سایر عرص . سه نفر از پنج نماینده مشهد در مجلس نهم مشخص شدند مشهد _ معاون اس . سید حمیدرضا طباطبایی نماینده منتخب مردم نایین در مجلس نهم شد اصف . شبکه تلویزیونی 'اروپا 1': مردم ایران در انتخابات حضور گسترده داش . شرایط نامناسب هوا باعث کندی شمارش آرا می شود ایلام- استاندار ایل . شمارش آرا انتخابات مجلس نهم در کرمان به پایان رسید کرمان _ رییس . 'صفر نعیمی رز' منتخب مردم آستارا برای مجلس نهم شد آستارا ـ فرمان . غلامعلی حدادعادل،سید محمدحسن ابوترابی‌فرد،سیدعلیرضا مرندی،مرتضی . فرماندار جیرفت: 90 درصد مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کردند . فرماندار کنگان:منتخب مردم حوزه انتخابیه کنگان، دیرو جم استان بوش . فریاد 'با ایران نجنگید' سخنرانی اوباما را قطع کرد نیویورک - سخنا . قاسم عزیزی به عنوان نماینده مردم شازند در مجلس انتخاب شد شازند- . قدردانی بسیج مستضعفین از حضور حماسی مردم در 12 اسفند تهران - ساز . قدردانی رییس مجلس از حماسه آفرینی مردم در انتخابات تهران - رییس . گرایش سیاسی منتخبین راس . گرایش سیاسی منتخبین] نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس نهم . گزارش تصویری/رهبر معظم انقلاب رأی خود را به صندوق انداختند . لاریجانی ،آشتیانی و امیرآبادی از قم راهی مجلس شدند قم- علی لاریج . محمدرضا تابش برای چهارمین بار نماینده شهرستان اردکان در مجلس شور . مفید کیایی نژاد منتخب مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس ش . منتخب حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان مشخص شد بوشهر- فرماندار دشتی . منتخبان مردم در14 حوزه انتخابیه دیگر مشخص شدند تهران - جانشین ری . منتخبان نهم/ نمایندگان مجلس هشتم تهران- نتایج آرای انتخابات نهمی . میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم در خراسان رضوی بالاتر از . نتایج 14 حوزه انتخابیه دیگر اعلام شد تهران - ستاد انتخابات کشور . نتایج 23 حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد تهران – ستاد انتخابات کشور ش . نتایج 35حوزه انتخابیه دیگر مشخص شد تهران –جانشین رییس ستاد انتخا .
 

>> بازدید امروز: 25
>> بازدید دیروز: 12
>> مجموع بازدیدها: 79956
» درباره من «

آرامش اند ریلکس

.::مرجع کد آهنگ::.

.::دریافت کد موزیک::.



» پیوندهای روزانه «

کیف کج مدل jasmin
تی شرت و شلوارک استقلا
[آرشیو(2)]

» آرشیو مطالب «
اسفند 90

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
سوالات کنکور دکتری
کفش کنفی مردانه ADIDAS

» صفحات اختصاصی «

» طراح قالب «